Продавець Інтернет-магазин "М-Бьюті" розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
178 відгуків
КРАЩІ ПРОПОЗИЦІЇ МІСЯЦЯ! Деталі +380667811098 Двзнатися умови!
+380 (66) 781-10-98
+380 (95) 776-22-34
M-BEAUTY:обладнаємо салон краси від"А"до"Я"!

Поширені питання

  • Умови повернення та обміну товару

    Повернення або обмін товарів можливий протягом 14 днів з моменту замовлення(оплати) товару.

    Умови для повернення або обміну:

    ТРАНСПОРТНІ ВИТРАТИ ПОВ'ЯЗАНІ З ПОВЕРНЕННЯМ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ОПЛАЧУЄ ПОКУПЕЦЬ.

    • з покупця стягується транспортні витрати в обидві сторони: за транспорт від складу відправника до покупця,і назад.
    • товар належної якості приймається на повернення або обмін не пізніше 14 днів з моменту відвантаження
    • товар належної якості спочатку приймається співробітниками компанії: перевіряється оригінальна упаковка,цілісність товару,наявність всіх запчастин,а потім відбувається воврат коштів або надсилання товару на заміну.
    • Можливий обмін на товар рівноцінний або більший за вартістю.

    Переконливе прохання!Прочитайте цю статтю ДО оформлення замовлення!

  • Як перевірити товар при отриманні?

     ВАЖЛИВО! ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

     

    Перевірка товару:перед відправкою весь товар підлягає перевірці(розкривають упаковку,перевіряє працездатність,комплектацію,наявність документів) на наших складах.Ми зацікавлені у відправці якісного товару, з працездатними параметрами,т. до. ми несемо відповідальність перед замовником і гарантійні зобов'язання протягом 12-18 місяців, і нам зовсім нецікаво, щоб при отриманні були виявлені якісь несправності.

    • Упаковка товару: весь товар (якщо це фабричне пр-во Китай, Італія, Польща, Німеччина, Україна. У разі якщо товар виготовлено за індивідуальними розмірами (меблі)-упаковка проводиться на виробництві на ТОВ "Нова Пошта") перевіряється на цілісність упаковки.
    • Відправка товару: всі замовлення (без винятку), перед відправкою до замовника, проходять ПЕРЕВІРКУ та УПАКОВКУ, і тільки після цього відправляються до замовника.
    • Фото-звіт про упаковку товару, що відправляється(вирушає ТІЛЬКИ за попередньою домовленістю із замовником): (стосується тільки габаритних вантажів!) Це дуже зручно! вітрин скляних та дерев'яних, робочих місць перукарів та стійок адміністратора) ми можемо сфотографувати для Вас, як ми упаковали вантаж, і в якому вигляді він до вас відправляється: це допоможе гарантувати і Вам і нам цілісність вантажу в момент упаковки та відправки.

    ЯК ПЕРЕВІРИТИ ТОВАР НА "НОВОЇ ПОШТІ".

    При отриманні товару на "Новій Пошті" будь ласка, дотримуйтесь наших рекомендацій!


    Отримуючи габаритні вантажі, такі як: масажні столи, кушетки, манікюрні столи, вітрини та іншу меблі для салонів краси, зверніть увагу на:

    • ЦІЛІСНІСТЬ УПАКОВКИ! Упаковка товару не повинна бути порушена! Тобто на ній не повинно бути вм'ятин, розривів і дірок, слідів розтину. отримання проводити більш детально.
    • ОБРІШТУВАННЯ ТОВАРУ: Переконливе прохання, при отриманні товару в решетуванні, оглянути спочатку цілісність обрешітки, і візуально оцінити цілісність упаковки в обрешітки. Після того, як первинно Ви оглянули одержання, обов'язково попросіть співробітника огляду товару.
    • Зніміть (акуратно!) стрейч-плівку або коробку з обрешіченого товару, і оціните цілісність товару під упаковкою, оглянувши його з усіх боків.

    Чому ми так докладно викладаємо дані рекомендації?

    Всі наші рекомендації допоможуть Вам і нам уникнути неприємних моментів.

    ЩО РОБИТИ? ТОВАР ПОШКОДЖЕНИЙ!

    Головне - не панікувати.

    Якщо Ви все зробили, як ми Вам рекомендуємо - довести, що Ви отримали товар з дефектом, буде набагато легше, ніж у випадку, якщо Ви відкриєте його у себе в салоні або поза складом "Нової пошти". співробітника "Нової Пошти" на пошкодження та обов'язково складіть ПРЕТЕНЗІЮ, в якій докладно викладіть характер ушкоджень.

    ЩЕ РАЗ ПРО ГОЛОВНЕ!


    !!!При отриманні товару обов'язково перевіряйте його цілісність на складі транспортної компанії, а не в салоні,

    коли вже довести нічого не можливо.!!!

    (мати на увазі: відправлений якісний товар, який, при транспортуванні могли пошкодити чи зіпсувати!) 

     

  • Умови доставки та оплати

    Способи доставки:
    • НОВА ПОШТА

      Відправка замовлень здійснюється на наступний робочий,після замовлення ,день. НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО: субота,неділя та Державні свята. Можлива відправка в день замовлення,при умови що: замовлення прийнято до 10.30 ранку,товар є в наявності(не на замовлення),замовлення оплачено.

    Способи оплати:
    • Готівкою
    • Безготівковий розрахунок
    • Післяплата
    Регіони доставки:
    • Україна:
      • Запорізька область
      • Івано-Франківська область
      • Київ
      • Київська область
      • Кіровоградська область
      • Луганська область
      • Львівська область:
        • Львів
      • Миколаївська область
      • Одеська область
      • Полтавська область
      • Рівненська область
      • Сумська область
      • Тернопільська область
      • Харківська область
      • Херсонська область
      • Хмельницька область
      • Черкаська область
      • Чернігівська область
      • Чернівецька область
      • Крим
      • Вінницька область
      • Волинська область
      • Дніпропетровська область
      • Донецька область:
        • Бахмут
        • Маріуполь
        • Макіївка
        • Горлівка
        • Краматорськ
        • Костянтинівка
        • Слов'янськ
        • Єнакієве
        • Донецьк
      • Житомирська область
      • Закарпатська область
    Додаткова інформація про доставку та оплату:

    Послуга "Безкоштовна доставка" не застосовується до всіх товарів в нашому магазині.Також скористатися послугою "Безкоштовна доставка" неможливо при замовленні виробів з ДСП:манікюрні столи,візки з ДСП,масажні столи з масивною підставою з дерева і т. п.

    По всім питанням-чекаємо на дзвінки!

  • Товари які не підлягають обміну

    На підставі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки (товар не підійшов/не сподобався). Будь ласка, зверніть увагу - обміну чи поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання!
    Повернення в цьому випадку можливе лише якщо:
    товар не був у вжитку і аж ніяк не використовувався;
    не проводився монтаж та підключення обладнання, не робилися будь-які налаштування;
    повністю збережена цілісність та всі компоненти упаковки та комплект поставки (включаючи ярлики та пломби);
    товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент купівлі та передачі користувачеві (у справному технічному стані, без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів);
    за наявності розрахункових документів товару виданих споживачеві разом із товаром.
    Щоб уникнути абсурдних ситуацій, коли під прикриттям фрази «з інших причин» може бути здійснений обмін будь-якого товару, Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172).
    До таких товарів відносяться:
    1. Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
    2.Непродовольчі товари:

    - фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;

    - Корсетні товари;

    - парфумерно-косметичні вироби;

    - перо-пухові вироби;

    - дитячі іграшки м'які;

    - дитячі іграшки гумові надувні;

    - зубні щітки;

    - мундштуки;

    - Апарати для гоління;

    - помазки для гоління;

    - гребінці, гребінці та щітки масажні;

    - сурдини (для духових музичних інструментів);

    - скрипкові підборідники;

    - Рукавички;

    - тканини;

    - тюлегардинні та мереживні полотна;

    - килимові вироби метражні;

    - нижню білизну;

    - білизна постільна;

    - панчішно-шкарпеткові вироби;

    - Товари в аерозольній упаковці;

    - друковані видання;

    - лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревостружкові плити, фанера) та скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);

    - аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;

    - вироби з натурального та штучного волосся (перуки - шиньйони, навчальні голови, волосся для нарощування);

    - Товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);

    - інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо);

    - перукарські ножиці, бритви для стрижки;

    - ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

  • Які гарантійні умови?

    Гарантійні зобов'язання

     

    Гарантійне обслуговування обладнання згідно специфікації здійснюється протягом 12 місяців з дня покупки

     

    УМОВИ ГАРАНТІЇ:

    А) Гарантія дійсна тільки при наявності правильно і чітко заповненого гарантійного талона із зазначенням дати продажу та підписом продавця.

    Б) Безкоштовний ремонт здійснюється тільки у гарантійний термін, який вказаний у гарантійному талоні.

    В)Транспортування товару до сервісного центру здійснюється за рахунок і силами замовника, тобто транспортні послуги оплачує клієнт.

     

    1)Гарантійний ремонт не здійснюється у разі:

    • Не дотримання правил експлуатації, викладених в інструкції виробника
    • Експлуатація обладнання підвищеної температури, високої вологості, запиленості приміщення і т. д.
    • У разі експлуатації обладнання при справному електричному заземленні або не гарантоване електроживлення (для електрообладнання використання блоку безперебійного живлення – ОБОВ'ЯЗКОВО)
    • При відсутності оригінальної упаковки або повної комплектації
    • Якщо пристрій має ознаки стороннього втручання або ремонту виробу в уповноваженому сервісному центрі
    • Якщо знайдені не санкціоновані зміни конструкції або схеми виробу
    • У випадку відсутності або пошкодження гарантійних бирок, етикеток, пломб.

     

    2)Гарантія не поширюється на такі не справності:

    • Механічні пошкодження
    • Ушкодження спричинені неправильним способами експлуатації з боку клієнтів(неаккуартное поводження з меблями,електроприладами тощо)
    • Пошкодження, викликані потраплянням до виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах.
    • Ушкодження, які викликані стихією, пожежею, побутовими факторами
    • Пошкодження, які виникли через не відповідності Держстандартам
    • параметрів електроживлення.
    • Пошкодження, які виникли через використання запчастин сторонніх

    виробників.

    • Пошкодження вузлів, які легко б'ються або піддаються деформаціям: скло, пластмаса, лампи тощо

     

    3) При виникненні несправностей або несправностей в роботі устаткування

    протягом гарантійного терміну компанія зобов'язується усунути несправності,

    а у разі неможливості, замінити устаткування на аналогічне - справний.

    Гарантійне обслуговування здійснюється : р. Одеса, в Київ р.   

     

    4) Транспортування несправного обладнання до місця гарантійного обслуговування

    здійснюється клієнтом самостійно. Термін гарантійного ремонту залежить від

    складності несправностей і становить від 1-го дня до 4-х тижнів.

     

    5) Продавець не несе відповідальності за гарантійними зобов'язаннями перед

    третіми особами, а також не несе відповідальності за можливі збитки, понесені у зв'язку з несправністю обладнання.

     

    Примітка

    1) Звертаємо Вашу увагу на п. 3 цієї гарантії. Якщо експертиза покаже, що несправність виникла через невідповідне електроживлення пристрою, в гарантійному обслуговуванні Вам буде відмовлено. Будь ласка, користуйтеся пристроями гарантованого електроживлення, такими як блоки безперебійного живлення.

     

    2) Гарантійне обслуговування обладнання вступає в силу з моменту видачі товару покупцеві, але не пізніше 14 діб з дня передоплати, в іншому випадку термін гарантійного обслуговування зменшиться рівно на стільки, скільки оплачений товар зберігався на складі з вини покупця (без врахування вищевказаних 14 діб).

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner