Поширені питання
Умови повернення та обміну товару
Повернення або обмін товарів можливий протягом 14 днів з моменту замовлення(оплати) товару.
Умови для повернення або обміну:
ТРАНСПОРТНІ ВИТРАТИ ПОВ'ЯЗАНІ З ПОВЕРНЕННЯМ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ОПЛАЧУЄ ПОКУПЕЦЬ.
- з покупця стягується транспортні витрати в обидві сторони: за транспорт від складу відправника до покупця,і назад.
- товар належної якості приймається на повернення або обмін не пізніше 14 днів з моменту відвантаження
- товар належної якості спочатку приймається співробітниками компанії: перевіряється оригінальна упаковка,цілісність товару,наявність всіх запчастин,а потім відбувається воврат коштів або надсилання товару на заміну.
- Можливий обмін на товар рівноцінний або більший за вартістю.
- Товар БЕЗ ОРИГІНАЛЬНОГО ПАКУВАННЯ не приймається до повернення та/або обміну
Переконливе прохання!Прочитайте цю статтю ДО оформлення замовлення!
Товари які не підлягають обміну
На підставі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки (товар не підійшов/не сподобався). Будь ласка, зверніть увагу - обміну чи поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання!
Повернення в цьому випадку можливе лише якщо:
товар не був у вжитку і аж ніяк не використовувався;
не проводився монтаж та підключення обладнання, не робилися будь-які налаштування;
повністю збережена цілісність та всі компоненти упаковки та комплект поставки (включаючи ярлики та пломби);
товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент купівлі та передачі користувачеві (у справному технічному стані, без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів);
за наявності розрахункових документів товару виданих споживачеві разом із товаром.
Щоб уникнути абсурдних ситуацій, коли під прикриттям фрази «з інших причин» може бути здійснений обмін будь-якого товару, Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172).
До таких товарів відносяться:
1. Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
2.Непродовольчі товари:- фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;
- Корсетні товари;
- парфумерно-косметичні вироби;
- перо-пухові вироби;
- дитячі іграшки м'які;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- зубні щітки;
- мундштуки;
- Апарати для гоління;
- помазки для гоління;
- гребінці, гребінці та щітки масажні;
- сурдини (для духових музичних інструментів);
- скрипкові підборідники;
- Рукавички;
- тканини;
- тюлегардинні та мереживні полотна;
- килимові вироби метражні;
- нижню білизну;
- білизна постільна;
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- Товари в аерозольній упаковці;
- друковані видання;
- лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревостружкові плити, фанера) та скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);
- аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
- вироби з натурального та штучного волосся (перуки - шиньйони, навчальні голови, волосся для нарощування);
- Товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо);
- перукарські ножиці, бритви для стрижки;
- ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Як перевірити товар при отриманні?
ВАЖЛИВО! ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Перевірка товару:перед відправкою весь товар підлягає перевірці(розкривають упаковку,перевіряє працездатність,комплектацію,наявність документів) на наших складах.Ми зацікавлені у відправці якісного товару, з працездатними параметрами,т. до. ми несемо відповідальність перед замовником і гарантійні зобов'язання протягом 12-18 місяців, і нам зовсім нецікаво, щоб при отриманні були виявлені якісь несправності.
- Упаковка товару: весь товар (якщо це фабричне пр-во Китай, Італія, Польща, Німеччина, Україна. У разі якщо товар виготовлено за індивідуальними розмірами (меблі)-упаковка проводиться на виробництві на ТОВ "Нова Пошта") перевіряється на цілісність упаковки.
- Відправка товару: всі замовлення (без винятку), перед відправкою до замовника, проходять ПЕРЕВІРКУ та УПАКОВКУ, і тільки після цього відправляються до замовника.
- Фото-звіт про упаковку товару, що відправляється(вирушає ТІЛЬКИ за попередньою домовленістю із замовником): (стосується тільки габаритних вантажів!) Це дуже зручно! вітрин скляних та дерев'яних, робочих місць перукарів та стійок адміністратора) ми можемо сфотографувати для Вас, як ми упаковали вантаж, і в якому вигляді він до вас відправляється: це допоможе гарантувати і Вам і нам цілісність вантажу в момент упаковки та відправки.
ЯК ПЕРЕВІРИТИ ТОВАР НА "НОВОЇ ПОШТІ".
При отриманні товару на "Новій Пошті" будь ласка, дотримуйтесь наших рекомендацій!
Отримуючи габаритні вантажі, такі як: масажні столи, кушетки, манікюрні столи, вітрини та іншу меблі для салонів краси, зверніть увагу на:- ЦІЛІСНІСТЬ УПАКОВКИ! Упаковка товару не повинна бути порушена! Тобто на ній не повинно бути вм'ятин, розривів і дірок, слідів розтину. отримання проводити більш детально.
- ОБРІШТУВАННЯ ТОВАРУ: Переконливе прохання, при отриманні товару в решетуванні, оглянути спочатку цілісність обрешітки, і візуально оцінити цілісність упаковки в обрешітки. Після того, як первинно Ви оглянули одержання, обов'язково попросіть співробітника огляду товару.
- Зніміть (акуратно!) стрейч-плівку або коробку з обрешіченого товару, і оціните цілісність товару під упаковкою, оглянувши його з усіх боків.
Чому ми так докладно викладаємо дані рекомендації?
Всі наші рекомендації допоможуть Вам і нам уникнути неприємних моментів.
ЩО РОБИТИ? ТОВАР ПОШКОДЖЕНИЙ!
Головне - не панікувати.
Якщо Ви все зробили, як ми Вам рекомендуємо - довести, що Ви отримали товар з дефектом, буде набагато легше, ніж у випадку, якщо Ви відкриєте його у себе в салоні або поза складом "Нової пошти". співробітника "Нової Пошти" на пошкодження та обов'язково складіть ПРЕТЕНЗІЮ, в якій докладно викладіть характер ушкоджень.
ЩЕ РАЗ ПРО ГОЛОВНЕ!
!!!При отриманні товару обов'язково перевіряйте його цілісність на складі транспортної компанії, а не в салоні,коли вже довести нічого не можливо.!!!
(мати на увазі: відправлений якісний товар, який, при транспортуванні могли пошкодити чи зіпсувати!)
Які гарантійні умови?
Гарантійні зобов'язання
Гарантійне обслуговування обладнання згідно специфікації здійснюється протягом 12 місяців з дня покупки
УМОВИ ГАРАНТІЇ:
А) Гарантія дійсна тільки при наявності правильно і чітко заповненого гарантійного талона із зазначенням дати продажу та підписом продавця.
Б) Безкоштовний ремонт здійснюється тільки у гарантійний термін, який вказаний у гарантійному талоні.
В)Транспортування товару до сервісного центру здійснюється за рахунок і силами замовника, тобто транспортні послуги оплачує клієнт.
1)Гарантійний ремонт не здійснюється у разі:
- Не дотримання правил експлуатації, викладених в інструкції виробника
- Експлуатація обладнання підвищеної температури, високої вологості, запиленості приміщення і т. д.
- У разі експлуатації обладнання при справному електричному заземленні або не гарантоване електроживлення (для електрообладнання використання блоку безперебійного живлення – ОБОВ'ЯЗКОВО)
- При відсутності оригінальної упаковки або повної комплектації
- Якщо пристрій має ознаки стороннього втручання або ремонту виробу в уповноваженому сервісному центрі
- Якщо знайдені не санкціоновані зміни конструкції або схеми виробу
- У випадку відсутності або пошкодження гарантійних бирок, етикеток, пломб.
2)Гарантія не поширюється на такі не справності:
- Механічні пошкодження
- Ушкодження спричинені неправильним способами експлуатації з боку клієнтів(неаккуартное поводження з меблями,електроприладами тощо)
- Пошкодження, викликані потраплянням до виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах.
- Ушкодження, які викликані стихією, пожежею, побутовими факторами
- Пошкодження, які виникли через не відповідності Держстандартам
- параметрів електроживлення.
- Пошкодження, які виникли через використання запчастин сторонніх
виробників.
- Пошкодження вузлів, які легко б'ються або піддаються деформаціям: скло, пластмаса, лампи тощо
3) При виникненні несправностей або несправностей в роботі устаткування
протягом гарантійного терміну компанія зобов'язується усунути несправності,
а у разі неможливості, замінити устаткування на аналогічне - справний.
Гарантійне обслуговування здійснюється : р. Одеса, в Київ р.
4) Транспортування несправного обладнання до місця гарантійного обслуговування
здійснюється клієнтом самостійно. Термін гарантійного ремонту залежить від
складності несправностей і становить від 1-го дня до 4-х тижнів.
5) Продавець не несе відповідальності за гарантійними зобов'язаннями перед
третіми особами, а також не несе відповідальності за можливі збитки, понесені у зв'язку з несправністю обладнання.
Примітка
1) Звертаємо Вашу увагу на п. 3 цієї гарантії. Якщо експертиза покаже, що несправність виникла через невідповідне електроживлення пристрою, в гарантійному обслуговуванні Вам буде відмовлено. Будь ласка, користуйтеся пристроями гарантованого електроживлення, такими як блоки безперебійного живлення.
2) Гарантійне обслуговування обладнання вступає в силу з моменту видачі товару покупцеві, але не пізніше 14 діб з дня передоплати, в іншому випадку термін гарантійного обслуговування зменшиться рівно на стільки, скільки оплачений товар зберігався на складі з вини покупця (без врахування вищевказаних 14 діб).
Умови доставки та оплати
Способи доставки:- НОВА ПОШТА
Відправка замовлень здійснюється на наступний робочий,після замовлення ,день. НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО: субота,неділя та Державні свята. Можлива відправка в день замовлення,при умови що: замовлення прийнято до 10.30 ранку,товар є в наявності(не на замовлення),замовлення оплачено.
- Готівкою
- Безготівковий розрахунок
- Післяплата
- Україна:
- Запорізька область
- Івано-Франківська область
- Київ
- Київська область
- Кіровоградська область
- Луганська область
- Львівська область:
- Львів
- Миколаївська область
- Одеська область
- Полтавська область
- Рівненська область
- Сумська область
- Тернопільська область
- Харківська область
- Херсонська область
- Хмельницька область
- Черкаська область
- Чернігівська область
- Чернівецька область
- Крим
- Вінницька область
- Волинська область
- Дніпропетровська область
- Донецька область:
- Бахмут
- Маріуполь
- Макіївка
- Горлівка
- Краматорськ
- Костянтинівка
- Слов'янськ
- Єнакієве
- Донецьк
- Житомирська область
- Закарпатська область
Послуга "Безкоштовна доставка" не застосовується до всіх товарів в нашому магазині.Також скористатися послугою "Безкоштовна доставка" неможливо при замовленні виробів з ДСП:манікюрні столи,візки з ДСП,масажні столи з масивною підставою з дерева і т. п.
По всім питанням-чекаємо на дзвінки!
- НОВА ПОШТА