Рекламации
ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ РЕКЛАМАЦИИ
Шановні клієнти, якщо при отриманні Товару Ви виявили дефекти або інші пошкодження, просимо вас ознайомитися з основними правилами подачі рекламацій.
Рекламації приймаються до розгляду протягом 24 годин з моменту отримання замовлення.
Рекламація повинна бути оформлена замовником.
В рекламації необхідно вказати номер замовлення.
Щоб подати рекламацію, необхідно написати листа на адресу: (hidden) У листі необхідно описати ситуацію і прикріпити аерофотознімки.
Протягом 12 годин з моменту отримання рекламації адміністратор інтернет-магазину відправляє відповідь про отримання рекламації.
Не пізніше 3-х робочих днів з моменту отримання рекламації, клієнт отримує обґрунтовану відповідь на рекламацію і можливі варіанти вирішення ситуації, що склалася.
Розгляд рекламації неможливо в тому випадку, якщо:
Рекламація була оформлена в письмовому вигляді у формі зворотного зв'язку або не було написано лист за адресою: (hidden)
Рекламація був оформлений не замовником, а іншою особою.
В рекламації не було зазначено номер замовлення.
Чи не були надані фотографії, що підтверджують факт рекламації.
Замовник більше 3-х днів не відповідає на повідомлення адміністратора інтернет-магазину.
Замовник не веде конструктивний діалог.
Анонімні звернення.
Рекламації містять в собі ненормативну лексику, погрози або образи в бік співробітників інтернет-магазину https://m-beauty.in.ua/ - автоматично видаляються без розгляду.